Sosiaali & Terveysala Tänään

ban_rinnekoti_2018_468x60px

8c6b4223-1db6-4a87-951b-5e47bedf68b2

Yliopiston Apteekin asiakaspalvelu on Suomen kolmanneksi parasta

Vuoden 2020 parhaat asiakaspalveluorganisaatiot on valittu. Yliopiston Apteekki valittiin jälleen kolmen kärkeen.

Suomalaiset kuluttajat ovat arvioineet kotimaisten yritysten ja organisaatioiden asiakaspalvelua. Taloustutkimuksen laajassa kuluttajatutkimuksessa vuoden 2020 viisi parasta olivat

1. Kirjasto
2. Alko
3. Yliopiston Apteekki
4. Prisma
5. Musti ja Mirri

Yliopiston Apteekki palvelee asiakkaita apteekeissa ja verkkokaupassa ya.fi kaikkialla Suomessa. Yliopiston Apteekki tarjoaa myös terveydenhuollon toimijoille laajan valikoiman palveluita aina lääkkeiden valmistuksesta lääkkeiden annosjakeluun.

– Olen erittäin iloinen, että asiakkaat arvostavat palveluamme. Lämmin kiitos asiakkaillemme ja osaavalle henkilöstöllemme. Palvelemme asiakkaita yksilöllisesti, asiantuntevasti ja välittävästi apteekeissa, verkkokaupassa ya.fi ja terveydenhuollon asiakaspalvelussa, Yliopiston Apteekin toimitusjohtaja Kimmo Virtanen sanoo.

Taloustutkimuksen toteuttama Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimus mittaa asiakaspalvelutyytyväisyyttä ja sen kehittymistä. Tutkimuksen otos kattaa 15–79-vuotiaan väestön valtakunnallisesti. Tutkimukseen vastanneet ottivat kantaa muun muassa yritysten asiantuntemukseen, odotusaikaan, asian huomiointiin, palvelun joustavuuteen, saadun palvelun ystävällisyyteen sekä verkkopalveluun.


Untitled

bans

Intermed_140x250px_netti

Sosiaali ja terveysala tänään banneri_2019

ajas-0920-sjtt-140x250

SuomenAmmattivaate_banneri_140x250px_press